Thursday, August 8, 2013

رسائل حب مصرية جميله جدا مجانيه جاهزه للإرسال

رسائل حب مصرية

اجمل الرسائل الحب المصرية مجمعة من أكثر المواقع شهره وضعناها لكم هنا للتحميل المباشر والإرسال من الموبايل حتى وإن كنت متواجد من الموبايل , والرسائل مناسبه جدا لجميع المصريين للإرسال لمن يحبون ليس شرط الحبيب فقط فالأم والأب ايضا والصديق 

  1. ليس كل ما تعرفه يريح قلبك! فبعض الأشياء اجمل لو بقيت مجھوله
  2. أحببتك مرغما ,, ليس لأنك الأجمل بل لأنك الأعمق فعاشق الجمال في العادة أحمق
  3. ورقه وقلم كضيت ردت اكتب انساك اوصل لحد النون واكتبها اهواك
  4. قلبك اذا ينصاب تكثر جروحي *** يعني انت وحتى وبعيد ساكن بروحي
  5. شُعور جَميل حين تعلَم أن هُناك مَن يبحَث عنك في غيآبك
  6. لو راح عطر الورد عطرك يضل يفوح*ولو طال بينا البعد ساكن تضل بالروح
  7. مساء العسل ياللي من العسل اصفي لو بايدي علاج الناس اخلي شوفتك وصفه
  8. عارف ليه انا لو عايز اعيش فى الجنه انا هتمنى اعيش حواليك عارف ليه علشان جنه قلبى لقتها اللى اتمنتها فى حضن عنيك
  9. انت لو رسلت اسمك أحلى من كل الرسائل حتى لو رسلت رقمك يكفي إنك عني سائل
  10. الرساله بلسم ممن نحب ولكن لا تكون بديلا لصوت من احببناه
  11. ساظل احبك ولو طال انتظاري فان لم تكن قدري فقد كنت اختياري
  12. الورد بيقولك لوبتحبنى متقطفنيش وانا بقولك لوبتحبنى متسبنيش
  13. لو افتكرت حبي ليك عمر ماتهون عليك لحظه اعيشها وانا بعيد عن عنيك
  14. البعد لو ذنب فالذنب ذنبي مانسيتك يوم بحلف بربي انا عايش بس عشان حبك في قلبي
  15. عطشان والدنيا مطر والعين ماتشبع نظر مشتاق يا اغلي البشر ووحشني يا احلي من القمر
  16. غلاوتك عندي زي الدم في جسمي لو نقص يجيلي هبوط ولو خلص طبعا اموت
  17. حبيبي ياملاك روحي وقلبي فداك وعنيا بشوق بتستناك ياللي كل لحظه في عمري بتتمناك
  18. وحشني ياللي عنيك فتنوني يا اللي صورتك في عيني اغلي من نني عيوني
  19. لو فوق الكون كون وزاد البشر ميت مليون مايسوي رمش عينك يااغلي مافي الكون
  20. لو الرسايل بقدر الحب تتبعت للغالين لابعتلك موبينيل وفودافون واتصالات ” بالموظفين “
  21. جوه القلب متربع والعين مش نسياك وفي حبوب الصبر عمال ابلبع ومستني رؤياك
  22. الاشتياق لشخص حنون هو الادمان الذي لايعاقب عليه القانون

  • خمسة حا يموتوا عليك.قلبي..وعقلي..وعيوني..وروحي..وأنا
  • يوم ما تحس بضيق وانك زعلان وحزين والدمعة تنزل من عيونك اتصل هبعتلك مناديل
  • اهديك شيك بمليون بوسة أصرفه من بنك حبي شارع قلبي الدور الأول من روحي
  • أفرح .. زقطط .. حنكش ..بلبط .. انكش شعرك … بالشارع نطنط .. مشتقلك يا اهبل يا مقطقط .
  • عشمنى بالمحبة وشعلقنى بالهوا حايلتة حبة حبة زودها وأتلوى
  • الواحد ممكن ينسى همه ! . و ممكن ينسى ورد شمه! .. بس لا يمكن ينسى حبيب طلع عين أمه.
  • ارجوكى اوعى تخرجى بليل .. لان القمر حالف يخطف اى شخص احلى منه
  • لو كانت عيونك بس تساوى الدنيا وما فيها .. شوف كلك على بعضك تساوى كام دنيا
  • لو سمحت . أهلي طردوني .. إذا ما يضايقك ممكن أنام الليلة جوه في قلبك.
  • صباح الورد للورد ، صباح النور للنور ، صباح الفل للياسمين
  • يا احلى أانسان .. فين رسايل الماضى .. يا ترى انت زعلان .. ولا كرتك فاضى
  • كان بينا شوق ومحبة رحت لويت بوزك ياخى يحرق المحبة ويحرق اللى يعوزك.

No comments:

Post a Comment